Kia 7 seconds
Kia heeft grote stappen gemaakt als het gaat om de kwaliteit en het design van haar auto’s. Toch weet de Nederlandse consument niet te vertellen waar het merk voor staat. Daarom ontwikkelden we een nieuwe strategie die het merk richting en betekenis geeft. Die de grenzeloze ambitie en de kracht van innovatie laat zien. Met een mindset die geen grenzen kent: Kia gaat voor meer.
De aftrap bestaat uit een kwaliteitscampagne waarin we de Kia-kwaliteit op een verrassende en kleurrijke manier tot leven brengen. Een campagne die laat zien dat er in 7 jaar tijd heel veel kan gebeuren. Wind, regen, onverharde wegen, modderige voetbaltrainingen, overenthousiaste viervoeters. Je zou verwachten dat de tijd z’n sporen sporen op je auto. Maar nee, niet als je een Kia rijdt. Je krijgt niet voor niets 7 jaar garantie…
De campagne zorgde ervoor dat 59% van de doelgroep Kia nu ziet als merk dat kwaliteit levert. Een stijging van maar liefst 49%. daarnaast groeide het marktaandeel van Kia tijdens de campagneperiode met 2,4% tot 7,9%.
1 februari 2022